AGÈNCIA
Hola!
hst. som una agència de comunicació corporativa amb una dilatada experiència en màrqueting i vendes i un profund background en estratègia corporativa .
Som propers, professionals, flexibles i implicats i treballem amb l’aspiració d’ajudar-te a assolir els teus objectius corporatius a través de l’ús més eficient possible de les paraules, el disseny, la creativitat i la tecnologia.
Si lideres un projecte o departament i busques una col·laboració enriquidora amb un partner de confiança i amb valors… Segur que ens entendrem!
MBA per la Universitat de Barcelona, Màster en Direcció de Màrqueting i Vendes per EAE Business School , i Llicenciat en Ciències Biològiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, tinc més de 20 anys dexperiència en estratègia corporativa, comunicació i vendes. Durant aquest temps he estat empresari, consultor, membre de consells de direcció i responsable de diferents departaments de màrqueting, comunicació i vendes.
Sóc una persona emprenedora amb un marcat perfil estratègic que complemento amb empatia, creativitat i habilitats comunicatives necessàries per generar solucions innovadores, eficients, de consens i amb un marcat component de disseny.
VISIÓ
L'agència que sempre vam voler contractar...
Després de 20 anys vinculats a l’estratègia, la comunicació, el màrqueting i les vendes per a petites i mitjanes empreses, hem creat l’agència que sempre vam voler contractar: una agència de comunicació i màrqueting amb una marcada visió estratègica, totalment orientada a objectius, honesta, propera i que aporti el màxim valor a cada projecte en què participa.
Un projecte en què comptem amb un fantàstic grup de col·laboradors i proveïdors de primer nivell i merescuda confiança.
METODOLOGIA
Com treballem
La metodologia no només condiciona el resultat final d’un projecte, sinó que també afecta els terminis, els costos i la coordinació fluida i productiva dels equips.
A hst. ens esforcem a optimitzar al màxim la nostra operativa tenint sempre en compte criteris de qualitat, eficiència, organització i comunicació constant.
Algunes de les claus del nostre mètode són:
Estar atents, entendre, copsar els matisos i no treballar sobre suposicions.
Entendre el client, les seves condicions, les seves necessitats i els seus objectius és sempre el nostre punt de partida.
Definició d’objectius, estudis de mercat, determinació de públic objectiu, analítica, ROI, time to market… Infinitat de conceptes conformen la nostra visió estratègica.
Una visió que apliquem a tots els nostres projectes i que traslladem a una planificació detallada i realista que deriva en rigor, eficiència, control, millora contínua i resultats.
Establim col·laboracions amb objectius comuns i ens impliquem en els projectes fins a aconseguir resultats.
Pel camí, acompanyem líders i equips aportant visió, coneixement, capacitat de treball, flexibilitat i implicació.
Treballem perquè tot estigui sota control i perquè el client conegui sempre l’estat del seu projecte: terminis, costos, incidències, KPI, properes accions…
Organitzem reunions productives, realitzem informes executius de seguiment i estem disponibles quan és necessari.
El màrqueting i la comunicació generen una gran quantitat de dades que, un cop tractades, es converteixen en una valuosa font d’informació i coneixement.
A Periscopik utilitzem aquestes dades, la nostra experiència i la formació que actualitzem contínuament per actuar de forma proactiva i realitzar tot tipus de propostes de millora.
CONTRACTACIÓ
Flexibilitat absoluta
Segons la tipologia i magnitud del projecte, oferim tres models de contractació:
Externalització
Som plenament responsables de la comunicació de l’empresa o organització com si fossim un departament intern: des de la gestió de la marca fins a la producció de continguts o el llançament de campanyes de tot tipus.
Som el vostre departament de màrqueting.
Mixsourcing
Treballem des de fora com si estiguéssim dins: en constant coordinació amb els departaments de màrqueting, comunicació o vendes, actuem com a reforç en estratègia o producció, assumint responsabilitats de projectes o realitzant tasques específiques.
Som especialistes externs col·laborant estretament amb el vostre equip.
Projectes específics
Duem a terme tot tipus de projectes de comunicació amb la major efectivitat, qualitat i puntualitat i amb el màxim retorn possible de la inversió.
Estem a punt per oferir-vos la millor solució a les vostres necessitats.
PROPÒSIT
Floow és la nostra particular visió del fluir. Una paraula que sintetitza el nostre propòsit, la nostra visió, els nostres valors i la nostra manera de comprendre la vida.
Volem contribuir a que les empreses i les organitzacions flueixin.
Fluir és la sensació de plenitud i benestar que experimentem quan aconseguim un equilibri gairebé perfecte entre objectius i resultats; entre esforç i satisfacció.
Quan fluïm, tot sembla passar sense dificultats ni obstacles: ens agradaria aturar els rellotges i, simplement, seguir gaudint del que més ens agrada…
Creiem fermament que les empreses, també poden (i han de) fluir. Perquè fluir no és una experiència banal: és la conseqüència de l’èxit total.
Una empresa que flueix té un propòsit inspirador i compartit; treballa sota un lideratge responsable i compta amb un equip ben coordinat i professionalment realitzat.
És una empresa solvent, eficient i sòlida amb un pla estratègic competitiu i una gran capacitat de resiliència i canvi. Una empresa atractiva que capta talent i fidelitza amb força als seus clients.
Una empresa que flueix és una empresa feliç i saludable de la que sentir orgull.
VALORS
Ens agraden...
- Les persones i la integritat
- L'empresa positiva, generadora de riquesa i al servei de la societat
- La col·laboració com a font de competitivitat.
- La viabilitat dels petits grans projectes.
- La responsabilitat social i el compromís.
- El fred i la neu.
- El mètode científic, el coneixement acadèmic i la reflexió.
- El minimalisme, l’slow i el wabi-sabi.
- L'esport, l'esforç i la superació.
- Els somriures i el bon humor.
- El poder de la intuïció, els sentiments i les emocions.
- L'eclecticisme i el pensament lateral.
- Passar temps en família.
- El canvi i l’energia transformadora de les idees.
- La tecnologia i la innovació com a motors de progrés.
- El disseny per fer un món més còmode, inclusiu i bell.
- La professionalitat i l'eficiència.